Saturday, December 5, 2009

Mayuko, Yumi , Ryuta and Eisuke Aoki - Kochi City Japan

Met this family outside the Hawaii Convention Center - on the way back to the condo - sweet family. They gave us a card with pictures of their Kingdom Hall and entire Congregation on it! Also, someone handmade a little shopping bag as a gift. Very sweet!

My email in Japanese!

真由子, 由美, 隆太, 英介, 青木

こんにちは!ハッピーハワイでお会いする。私は話していない、または日本語を書くが、翻訳プログラムはGoogleによって作成を使用しています。はそれが良いことを望む。それはあなたを満たすためにオアフ島にエホバの人々の集まりで素晴らしかったです。私たちは一緒に撮った写真を送っています。もしあなたが英語を書く、私に連絡してください。
本公開買付けの愛情とが大好きです。

また、ご家族、英国のホールと集会の画像をいただき、ありがとうございました。してください彼らに私たちの愛を送る!



No comments:

There are somethings that I like to do other than shopping - taking pictures. The beauty of picture taking is that it really is all up to me. Sometimes it's of things and other times it's of me and friends. Old Friends, New Friends and a sprinkling of family for good measure...

wurdle

wurdle